مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف عنوان کرد.
           
به گزارش راسخون، حجت ااسلام والمسلمین اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان سیستان وبلوچستان به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف به روابط عمومی اوقاف استان گفت : درست است که در حال حاضر در شرایط خاصی از حیث سیاسی و اقصادی قرار داریم و وضعیت موجود باب میل مردم و جامعه نیست اما درسالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ نام گزاری شده است بیایید کمی با خود صادق باشیم و این نکته را مد نظر قرار دهیم که هرکدام از ما در وهله اول یک انسان و بعد از آن مسلمان هستیم، داشتن صبر وابتکار و خلاقیت از ویژگی های ما ایرانیان به شمار می رود. اما چه شده است این ویژگی ها را به دست فراموشی سپرده ایم و جای این خصلت ها و فرهنگ ناب را نگرانی های بی مورد و غر زدن گرفته است.
 
تدینی گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که از هر نظر صاحب نعمات و ویژگی های خدادادی است ، طبیعت ناب و چهارفصل، معادن گرانبها،آب و کشاورزی مستعد و از همه مهمتر ایرانیانی هستیم خلاق و هنرمند که می تواند در هر شرایطی و موقعیتی بهترین کار را انجام دهد و بهترین نتیجه را به نفع جامعه اش رقم بزند.
 
مدیر کل اوقاف سیستان وبلوچستان گفت : بیایید با کمی خویشتن داری و محبت نسبت به جامعه مان ،شهرمان و در نهایت رهبر و کشورمان مسول و مدیر باشیم ، حال که شرایط این را می طلبد از خصوصیات و ویژگی هایمان در جهت تحثث اهداف عالیه اسلام عزیز استفاده کنیم و به جای دلواپسی های بی مورد هر کداممان برای آبادانی و خوشبختی خودمان گامی برداریم.
 
وی افزود : صرفه جویی و قناعت و استفاده بهینه از انرژی نخستین گام برای خوشبختی در ایران و چه بسا در کل دنیاست ، در هر چیزی بی اندازه مصرف کننده هستیم، آب،غذا، دارو، لوازم آرایشی و ... چه شده است ما همان ایرانی هستیم که یک گرمابه را با یک شمع گرم می کرد ! چرا اینقدر مصرف می کنیم و بی دلیل تقصیر را گردن دیگران می اندازیم و غر می زنیم.
 
تدینی در پایان گفت : حداقل بیاییم در این روز که به نام بهره وری و بهینه سازی مصرف نام گزاری شده حداقل 5دقیقه به رفتارمان فکر کنیم.
/2759/